четвер, 25 вересня 2014 р.

Шановні друзі! Ви розпочинаєте знайомство з новим засобом навчання і спілкування - блогом. Це дуже потужний інтерактивний засіб. Його значення ви зможете оцінити тільки попрацювавши з ним деякий час. А ми, тренери, надаємо вам зразки життєвого, творчого і педагогічного кредо, які стануть для вас дороговказом у житті, роботі й відпочинку. 

Життєве кредо:
зранку: Крізь тернії – до зірок!
ввечері:
Моя душа – це дерево гіллясте,
Куди з небес, мов голуби летить
Надвечір тихий зграйка мрій срібляста,
Щоб випурхнуть світанком у блакить.          Т.Готьє


Хочеш зробити добру справу – не стримуйся.

Не знецінювать коштовне,
Не загубитись у юрбі,
Не проміняти неповторне
На сто ерзаців у собі.

„Не обіцяй добро чинити людям,
А просто, якщо можеш, то зроби”.

Життя – це боротьба.

Людина віддзеркалюється у своїх вчинках. (Йоган Фрідріх Шиллер)

Якщо земля, то щоб чорна,
Якщо жінка, то щоб люба,
Якщо щастя, то всім людям.

«Поки ми нарікаємо на життя - воно минає»

«Уміння бачити, уміння помічати те, що на перший погляд не відрізняється чимось особливим, - це, образно кажучи, повітря на якому тримаються крила, думки, першоджерело розуму» (В. Сухомлинський)

«Досвід – дитина думки, а думка – дитина дії. Дія – головний ключ до успіху».

«Життя – це постійний рух, нові цікаві знайомства і взаємодопомога»

«Не витрачай свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагни робити все якнайкраще»

«Виконати дві основні заповіді слова Божого: любити Бога всім своїм серцем і ближнього свого, як самого себе.»

Лише зрозумівши природу, людина  зрозуміє саму себе. Р. Едберг

Мети досягає той, хто її прагне...

“Жити, щоб здорових дітей ростити, успіхам, діям творчим їхнім радіти”.

Любов виховується любов’ю, доброта  –  добротою, життя –  життям, найгірше – це втратити віру.

"Для вченої й освіченої людини жити – значить мислити."

«Всі перемоги починаються з перемоги над собою».

«Будь добрим до ближнього і добро повернеться до тебе». 

«Завжди і всюди діяти гуманно, чесно і справедливо».

«Сім’я – начало всіх начал»

«Потрібно ставитись до людей так, як ти хочеш, щоб вони ставились до тебе»

«Не вір, що все буде чудово, але надійся на краще».

"Роби радість іншим, і ти побачиш, що радість радує".

«Людина лише там чогось домагається, де вона сама вірить у свої сили».

«Час – дорогоцінний дарунок, наданий людині, щоб стати розумнішою, кращою … довершенішою».

«Своїм життям до себе дорівнятись».

"Не кажи світові про те, що ти хочеш зробити - покажи, як ти робиш"

«Важливо не те як багато ми даємо, а як багато любові ми в це вкладаємо»

«Завжди пізнавати світ і себе, навчати цьому інших».

"Не зупинятись на досягнутому, прагнути удосконалювати свою особистість і свою справу"

«Життя - постійне самовдосконалення. Коли людина вважає себе досконалою, її життя втрачає сенс»

«Якщо людина не намагається зробити більше ніж вона може, то їй ніколи не зробити все те, на що вона здатна»

"Крізь терени до зірок".

Педагогічне кредо: 
Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії.
  
«Той хто мало знає, і навчити зможе мало...»

„Безумовне позитивне ставлення до дитини, опора на позитивне в ній”.

«Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення»

«Гуманність і творчість – два крила педагога!»

«Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим…Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним»

Кожній дитині - світло знань,
Кожній дитині - світло любові,
Віру в сили свої без вагань
Як запоруку щасливої долі.

«Донести до серця кожної дитини знання, досвід і практичні вміння»

«У всьому починати з себе, бути взірцем та любити вихованців.»

“Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України”

«Безумний той, хто, не вміючи керувати собою, хоче керувати іншими.» Публій Сир

Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, здобути в їхніх серцях почуття гордості, власної  гідності  -  це перша заповідь вихователя.
В.О.Сухомлинський

Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна.
В. Сухомлинський

Творчості, як будь-якої діяльності, можна вчитись. Г. Альтшуллер

Навчаючи – учись, навчаючи – твори, у процесі творчості – навчай.

«Кожна дитина  неповторна особистість». 

«Дитина – не об’єкт виховання, а активний суб’єкт життя». 

Учитись важко, 
А учить
ще важче, 
Але не мусиш зупинятись ти. 
Як людям віддаси 
Усе найкраще, 
То й сам сягнеш нової висоти. 

«Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною життя дитини». 

«Вчитель, будь сонцем, що випромінює людське тепло і будь благодатним ґрунтом для розвитку людських почуттів; сій знання не лише в пам’яті і свідомості своїх дітей, а передусім у їхніх думках, серцях». 

«Мені довірено дитинство». 

 «Моє серце належить дітям»  

«Де є бажання, знайдеться й шлях»

«Дітям потрібні не повчання, а приклади»

 "Учитись важко, а учить ще важче. 
Але не мусиш зупинятись ти. 
Як дітям віддаси усе найкраще, 
То й сам сягнеш нової висоти".

«У серце увійде лише те, що йде від серця». 

«Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень»

«Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей  талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.» 

«Спочатку ти пізнай учня, тоді він зрозуміє тебе».

"Переступаючи поріг школи, я усвідомлюю, що приходжу до учнів, щоб розпізнати у кожному з них людську особистість, здатну розвиватись і прогресувати."

"Мій обов’язок прийняти кожного учня таким, яким він є, а не яким я хотів би його бачити, допомогти кожній дитині досягти максимуму її потенційних можливостей."

"Мій обов’язок – сприяти розвитку того доброго, що є мінімальним капіталом кожної без винятку людини. Допомогти кожному учневі розкрити свої здібності, талант, сформувати активну життєву позицію на благо своєї Батьківщини."

"Я свідомо прийняв рішення бути вчителем. І я свідомо хочу бути вчителем, який любить, але мудрий у своїй любові; який спонукає вихованців вивчати те, що їм слід вивчати; який підбадьорює дитину в момент помилки; який підтримує лад і порядок у дитячому колективі, сприяючи кожній дитині йти власним шляхом саморозвитку."

Розмірковуючи про кредо, на думку спадає одна казка: про те, що кожна людина, що живе на Землі має зв`язок  із певною зіркою в небі. І що кожна ця зірка не схожа на іншу, то тільки здалека вони здаються однаковими. Але люди, хоч і пов`язані з тими зірками, не бачать їх і не відчувають цього зв`язку. Відчути цей зв`язок, знайти свою зірку та йти за нею, бо то є мета нашого життя – це найбільше щастя та найскладніше завдання кожного.

«Щодня даруй дітям радість»

“Керувати – означає вести до успіху інших”

«Йти вперед
- значить втратити душевний спокій, залишитися на місці - значить втратити себе»

«Тільки тоді, коли ми приходимо до мети, коли розуміємо, що шлях був вірний»

«Знання і мислення починається із здивування»

«Найбільших успіхів я досягну у тому, до чого маю найліпший хист»

«Мріяти і шукати, доки жити»

«Вік живи
- вік учись»

«Право на повагу має лише той, хто поважає інших людей»

 "Задоволена, що не маю "покою".

"Навчити дітей вчитись".

"Не зашкодь!". 

Навчаючи інших,
Вчитись самій.
В житті все робити з любов'ю.
За кожний мій вчинок,
Щоб діти могли
Згадати мене добрим словом.



Немає коментарів:

Дописати коментар